ETAP PEŁNEGO CZŁONKOSTWA

Wreszcie w etapie pełnego członko­stwa zjawiają się potrzeby samoekspresji, potrzeba znaczenia i uznania jako pełnego członka, potrzeby informacji i wpływu itp. Deprywacje potrzeb spo­łecznych, podobnie jak i ich gratyfikacje, mogą mieć poważne skutki w innych wymiarach istnienia, jak to pokazał np. eksperyment w Hawthorn, gdy zaspo­kajanie potrzeb społecznych pracowników podnosiło ich wydajność pracy, mimo braku innych podsta­wowych warunków. Socjologia pracy i socjolagia przemysłu, rozwój doktryny „human relations” po­legały na wykorzystywaniu mechanizmów uczestnic­twa pobudzanych zaspokajaniem potrzeb społecznych pracowników.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aurelia Kowacka i pasjonuję się modą. Na co dzień pracuję w sklepie firmowym bardzo znanej i cenionej w świecie mody marki. Mam nadzieję, że moje propozycje stylizacji Ci się spodobają. Zapraszam do śledzenia mojego bloga !
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)