PRZECIĘTNY KONSUMENT

Chodzi o człowieczeństwo przeciętnego kon­sumenta, gdyż to jest ta ostateczna miara w na­szych rozważaniach, ponieważ pytanie brzmi: w ja­ki sposób konsumpcja przyczynia się do rozwoju czy zaniku społecznych cech człowieczeństwa? W po­przednich wywodach zajmowaliśmy się wpływem konsumpcji na rozwój organizmu, psychiki, na po­siadacza. Teraz zaś pytamy: jak może wpływać na istotę społeczną, którą widzimy w człowieczeństwie dowolnego egzemplarza homo sapiens. Nie ulega wątpliwości, że rejestrując empirycznie wartości społeczne (w socjologicznym rozumieniu tego słowa) w dowolnych grupach społecznych, do najwyżej ce­nionych należą wartości altruistyczne: czynienie do­bra zgodnie z przyjętymi kryteriami dobra, postę­powanie wzbogacające życie innych członków zbio­rowości.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aurelia Kowacka i pasjonuję się modą. Na co dzień pracuję w sklepie firmowym bardzo znanej i cenionej w świecie mody marki. Mam nadzieję, że moje propozycje stylizacji Ci się spodobają. Zapraszam do śledzenia mojego bloga !
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)