ZŁOŻONA SPRAWA

Jednakże jest to sprawa bardzo złożona, gdy chce się od opisu psychologicznych mechanizmów, np. uczenia się, rozwoju myślenia, rozwoju emocjo­nalnego, przechodzić do szukania sposobów ich celo­wego kształtowania, czy to przez zabiegi pedagogicz­ne, czy też przez stwarzanie odpowiednich warun­ków środowiskowych. Dochodzimy tutaj do pytania o mechanizmy motoryczne tego procesu rozwoju i w ten sposób docieramy do pojęcia potrzeby i roli potrzeb, a zatem i zaspokajania potrzeb w rozwoju psy­chicznym. Są one bowiem (według koncepcji Reyko- wskiego) „standardami regulacji”, czyli funkcjono­wania osobowości jako centralnego systemu i regulacji i integracji systemu psychicznego człowieka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aurelia Kowacka i pasjonuję się modą. Na co dzień pracuję w sklepie firmowym bardzo znanej i cenionej w świecie mody marki. Mam nadzieję, że moje propozycje stylizacji Ci się spodobają. Zapraszam do śledzenia mojego bloga !
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)